Post by harkundmarkprevas on Feb 16, 2022 18:34:20 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bottle Flip 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bottle Flip 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige munten ▞▞▞
▞▞▞ Bottle Flip 3D 2022 version ▞▞▞
Leuk joh
dit is leuk, maar als je springt VAL je gewoon en begin je helemaal opnieuw en niveau 13 is dom als je dubbel springt, het glitches dus dat zuigt en tegen de tijd dat je bij het einde komt waar de finish is, glitches en de app gaat uit waarvan je speelt, dus download dit niet tenzij je het spel gaat repareren, bedankt maar ik zou geen 5 sterren geven, misschien twee sterren en het ook updaten, bedankt
Ik vind het geweldig, ik vind het geweldig omdat ik heel goed ben in het omdraaien van flessen en het maakt me gelukkig. Ik vind het ook erg leuk dat je de flessen kunt omgooien en dat de tv aangaat als je erop springt. Het is gewoon leuk in elk opzicht!!! :-)
Er zijn veel toevoegingen, maar ik heb een oplossing gevonden, zet de wifi en mobiele data uit, er zullen geen toevoegingen zijn, maar toch is dit spel niet mijn favoriet.
Ik beoordeel dit ten minste 5 van de 10 omdat ik het geweldig vind hoe je een 3 gratis 3 VIP-proefperiode hebt gemaakt en je krijgt gratis 1000 munten echt leuk probeer je spel te verbeteren door advertenties te verwijderen en als je sterft, krijg je soms een advertentie
Geloof me als ik zeg, DEZE APP IS ZO LEUK! Het helpt me stress te bestrijden, kalm te blijven en ook te lachen om alle dwaze bewegingen van het skateboard, foto's, lamp en nog veel meer dingen! Ik weet dat veel mensen zeggen dat er veel advertenties zijn, (die er zijn) Maar het helpt me om mew-spellen te vinden om van te genieten! Ik wilde dit spel heel graag 50 sterren geven, omdat het zo verslavend is.
Het is leuk
Bottle Flip 3D Gündelik gzt
echt stom ik kon niet twee keer klikken
GEWELDIGE game dit is waar de game over gaat je hebt een fles en je moet erop tikken zodat de fles de volgende hindernis kan bereiken. Als je eenmaal een level hebt voltooid, krijg je nieuwe flessen, de graphics in de game zijn geweldig, ga zo door met het goede het werk!
Boys Skins For Minecraft PE Eszközök jjpk
You have to flip a plastic bottle in the exciting arcade game Bottle Flip 3D! Make the bottle jump or even double flip. How? Just tap the screen at the
SAAI
Bottle Flip 3D is een leuk, uitdagend spel en is altijd een leuk spel om onderweg te spelen. Het verbruikt niet veel als de batterij leeg is, het hapert niet en je hoeft alleen te betalen voor de VIP-modus. Ik raad je aan het te downloaden, zodat je kunt genieten van de ervaring die ik had met dit fantastische spel.
het is leuk maar net toen ik het gedownload had moest het al updaten wtf
Zeker een leuk en uitdagend spel! Ik zou het 5 sterren geven zonder erbij na te denken als het niet elke keer dat je sterft een advertentie had!
ik heb dit spel ook maar ik ben al bij level twee en dertig drie en dertig
Bottle Flip 3D – casual arcade spel met een competitieve inslag, de gameplay komt neer op een slimme manipulatie van de gebruikelijke plastic fles,
Hoewel het functioneert, was het niet erg leuk. veel advertenties (het zit niet alleen achter hen aan, een ervan zat midden in een spel) en ziet er lelijk uit. Niet installeren.
Bottle Flip 3D عمومی fpl
Meer advertenties dan gameplay. Het kernspel voelt goed aan, maar is gewoon niet interessant genoeg zonder meer mechanica of niveaus.
het is GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGĢGGGGGGGGGGGGĢGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE3EEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLDDLLDDLLDDIIIIIIGGIII
Het is niet saai maar wat hey een beetje saai maakt er zijn wel veel revlames dus darom heb ik 3 sterren gedaan
Dit spel ZUIGT!!!!!! ik druk nooit dubbel, de fles is twee keer omgedraaid en toen ik tikte, bewoog de fles niet en uiteindelijk faalde ik elke keer. F*** dit spel!
Het is een geweldig spel!!! Mensen zeggen dat het extreem glitchy is, talloze advertenties, enz. Maar het is het tegenovergestelde voor mij. Dit is trouwens een offline spel. Dus je kunt je wifi uitschakelen, en je bent klaar! Dus je kunt niet glitchy zijn of ontelbare advertenties hebben, je zet gewoon je wifi uit! Het is een eenvoudig, leuk spel! Ik ben net nieuw hier en het is leuk! Dit is waarom ik het een vijf sterren geef! ! ! Nou, hopelijk word ik snel beter in het spel! En als de mensen die laag scoren, twee keer nadenken!!
Oké, laat me dit rechtzetten zonder te klagen. Ja, ik vind het in het begin leuk, maar als ik niveau 20 bereik, kan ik niet naar het volgende niveau gaan, maar dat is niet het probleem met deze game, het is misschien omdat het mijn eerste keer was dat ik dit speelde, de reden dat ik deze game 1-ster heb gegeven omdat het niet zo speels of vermakelijk is plus de prijs van de fles per ontgrendeling is 1000, dat is veel duur, maar dit tarief heeft geen invloed op andere app-gebruikers van deze game, ik raad dit ten zeerste aan ☺️
Bottle Flip 3D Gündelik gzt
Ik wil het 4 sterren geven, maar het heeft een probleem dat ik niet leuk vind, dat is wanneer ik de 3 stappen van de fles heb voltooid, dan heb ik 4 stappen, dus toen zijn er geschreven die video's bekijken, maar de video's werden niet afgespeeld, dus fix dit het probleem pls. Het is het probleem, anders is het heel goed dat je gemakkelijk kunt spelen, dank je.
Bottle Flip 3D عمومی fpl
verschrikkelijk.ik klikte op doorgaan en keek naar een advertentie.ik begon nog steeds vanaf het begin! ik wilde een advertentie niet één keer bekijken, dus ik drukte gewoon opnieuw op start en het speelde nog steeds een advertentie voor veel advertenties, soms klapt de fles om zonder dat ik hem aanraak. op het niveau dat ik ben, blader ik naar deze tafel en val op de een of andere manier nog steeds op de grond!
Ik vind dit spel leuk, maar soms kan het erg stressvol zijn en veel te veel advertenties!😐😐
valt mee niet zo slecht
Super leuk
het is super leuk
slechtste spel ooit! in het 3e niveau viel het me gewoon helemaal tegen! toen ik een recensie probeerde te schrijven, werd ik uit de app gehaald! slechtste game ooit niet installeren
Deze game is geweldig en verbazingwekkend. Ik geef niets om de recensies met één ster of de twee sterren. Ik keek naar alle andere, ze waren vier en vijf, ze zagen er geweldig uit, dus ik besloot de kleine video te bekijken en het ziet er best cool uit, dus Ik ben het aan het installeren. Ik heb het op mijn andere telefoon gespeeld, het is best leuk, dus ja, ik hoop dat iedereen het tijdens deze Corona installeert.
Ik vind dat overal waar het flesje opkomt, het geluid moet maken of moet kapot gaan... als je dan klaar bent met het niveau zou het ook leuk zijn als je dan kan zien hoe de kamer (of buiten) er helemaal kapot uit ziet ... zoals zodat de makers het kunnen zien!!👍👇
Dit is een goed spel, maar het zou gratis moeten zijn of het zou minder moeten toevoegen, na elke keer dat we eruit komen elke keer dat er een advertentie komt, zou jij of het bedrijf het moeten veranderen
het is te gemakkelijk en het is geen fles omdraaien, het is eigenlijk gewoon RAAK DE VLOER NIET AAN, want ik raakte 10 blikjes en het zorgde ervoor dat mijn fles zijwaarts landde en het zei niet dat ik faalde. Dit spel is duidelijk gemanipuleerd.
Bottle Flip 3D عمومی fpl
Bottle Flip 3D عمومی fpl
Een level halen in 10 seconden, een advertentie van 45 seconden bekijken? Nee, je kunt het zuigen. Meteen verwijderd.
Toontastic 3D APK voor Android - Download
Verassend goed alleen een beetje veel reclame
Goed spel goed concept niet te veel advertenties (nog steeds veel) echt leuk ... Ik moest het verwijderen omdat Android-telefoons niet genoeg ruimte hebben😅